Ofte stillede
spørgsmål
SPØRGSMÅL
Det er en stor beslutning, at skulle vælge ny leverandør til virksomhedens frokostordning. Vi er klar over, at god og sund mad har stor betydning for medarbejdernes effektivitet og trivsel på arbejdspladsen. Derfor skal du heller ikke være i tvivl om, at Maria's Deli er et populært valg - både blandt medarbejdere og chefer.
Mad & kvalitet
Når du modtager mad fra Maria´s Deli, er det vigtigt at være opmærksom I forhold til fødevaresikkerheden. Hvis maden har været serveret i temperaturer der ligger mellem 5 og 65 grader, er det vigtigt at tiden fra køle- og varmekæden er brudt ikke overstiger 3 timer. Overstiger servering/opbevaring 3 timer skal maden kasseres.>
- Den kolde mad skal så vidt muligt holdes kølet indtil servering. Da maden holder sig bedst frisk sådan og bakterievæksten hæmmes.
- Åbn først termokasserne med det varme mad, når maden skal serveres, så maden holdes varm længst muligt, og bakterievæksten hæmmes.
- Efter endt spisetid skal eventuelle madrester kasseres.
- Hvis en eller flere i jeres gruppe har allergi/noget vedkommende ikke spiser så tager vi gerne hensyn til dette.
- Allergene oplysninger følger med maden når I modtager den.
(til jer der er faste frokost kunder er der info om allergener på menuplanen)
Bestilling
Betaling
Til de faste kunder kommer der en faktura den sidste hverdag i måneden, med en betalingsfrist på 8 dage netto.
Andre skal betale kontant eller via MobilePay.
Levering
SPØRGSMÅL?
Har du flere spørgsmål end hvad du kan finde svar på her på siden, så er du velkommen til at sende os en besked. Du er også velkommen til at kontakte os på info@marias-deli.dk eller på telefon 22 66 50 51.